Tuesday, December 29, 2009

Wohohoho...ENSET oh ENSET

ohhhoooo
aku tgh best2 tido jer td....
tetiba nset aku bunyik.....
(ringtone nokia jaa)

dah tu aku lalu mencapainya d atas karpet
tgok2 ada satu sms....

bunyinya.....
"RM0. PERCUMA!
Tontoni siri TV 'Dimensions'
dari telefon bimbit anda
sekarang!!! utk menerima
berita &video percuma, hantar
ON DS ke_ _ _ _ _
Tiada caj data....."

wow!!!

besh nih....
rugi kalu aku x try...
wahahaha

tp....

Boleh ka aku tgok tv kat nset???

aku da anta da
tp x boleh

uwaaaa!!!

mmg kenyataanya

enset aku dah la MAHAL kenapa
xley tgo lak kan???
x caye???

ni ha




JENAMA: nokia
JEBIS: xdak kale
RM: 90

ayoyo
nape x ley tgok tb tuh????!!!
huhuhuhu


4 comments:

❤ ~ * cik aidacomei * ~ ❤ said...

lol..
huhuhu

Najwarosli :) said...

woit..
bwk2la besabo..
tgk cam aku nih..
sabo jew..
hehe.
coz aku x dk enset..
haha..

Teyn said...

hahah... =D

Rabiatul Adawiyah said...

bwang tebiat...

Post a Comment