Sunday, December 13, 2009

tHe Third DaY


wrestling l
a....menari laa...( sambil melihat jam)

AYOOYYOOO!!!

dah pukui 6 pagi....
(kawan2ku) (aku)

wei kawan2... bangun...bangun...!!!!


WOI BANGUN LAAA!!!!

..... nak dckpkan cerita.....

pagi tuh..
suma owang lambat..
janji pkui 7 kumpui kat lobi...
dekat pukui
lapan bawu g breakfast....
wahahaha..... tp x kesa... aku relax jaa..
janji enjoy

kemudian kami suma bertolah la...
na
k p Kinabalu Park.... tujuan utama aku ke Sabah
benaqnya nak qagah(daki) gunong Kinabalu

on da way nak
..p sana...
huhuhu mcm2 jd dalam bas..
waakakak... semalam
maen sgt..
ari nie dlm bus suma tdo

hahahaha


nama: dirahsiakan...
umo: dirahsiakan...
sebab tido: mengantuk...
tempat tiggal: drahsiakan...
tempat lahir: x perlu...
tarikh lahir: x perlu...
disediakan oleh pemberita

(pemberita)(bos)
(akhirnya pemberita dbuang qeja sbb mmbrikan maklumat yg bukan2)

lps tu sampai la kat Kinabalu Park..
huhuhu... kat sini pon dah sejuk..
kat atas gunong camna laa...
sampai kat sana kira jam 12....

hen mula la nak panjat... sblom tuh..
baca doa dulu.... keselamatan la katakan...



kowang nmpk laki yg pakai jaket putih on the second pix???
nak taoo apa dy
a pagey aku???
'muhammad syafi 'Q' '

aku pon wat bodo ja la.... mana ada
budak nama tuh.....
hahaha
... so takpa...
truskan
perjalanan...
mcm2 ada kat ats tuh... besh tahap...
nie gamba ckt...


pastu... dlm pukul 10....malam.. sampai kat satu tmpt
yg bernama gunting lagadan.... makan dulu... n then g tdo....

SAMBUNGAN D HARI KE4


0 comments:

Post a Comment