Friday, December 18, 2009

potong memotong....

pada suatu pg..
dok on9 besh2... nak update blog la katakan..
sambil dga lagu baru aku kat blog... ahakzzz..
tgah besh2 tuh aku dpggl.....

wokeh... rupa2nya disuwoh kupaih(kupas) potato..
owh... aku ok jerh....
ni potato yg bakal aku potong...

TADDA!!!




oicyeh!!! clap lak... hahaha
ni dya..



TADDA!!!(again)




selesai mengupas... aku rendam kan dalam air...
n...


WALLA!!!



(bukan gambar sebenar... tak dan tgkap)

hahaha....


kemudiannya disuwoh potong bwg...
aku on jaa... rilek rr bawang jer pown...
dlm cita katun tuh bohong jaa....
xkan potong bwg teqeyak??(nangis)

aku pon potong laa.... potong2 tuh...
tiba2 mata aku berayaq... ayoyo..
pelik ngat aih.. dok feeling kat sapa la nih??

kemudian diikuti dgn bersin...
hachom!!! ayoyo.. penin pala...
upa2nya angkara bawang tersebot,,
cis ko bawang..

mulai saat ini kita putus hubungan!!!

cakap ku kpd bawang.. ahaxx....
aku x betoi ckt...

thats all.. daaa
^^



0 comments:

Post a Comment