Monday, December 7, 2009


hohohoho....
pada suatu pagi...
tgh syok2 maen game...
tetiba jer my sister pagey...
sister: SYAFIQ....SYAFIQ!!!
adoyai.... nak apa la dia nih...
x abih2 nak kacu aku...
Photobucket
rupa2nya dia ma00 aku guntig rambotnya..
huisy.......pnt la camnie game x abih agy...
kalu x guntin nnt kena marah lak..

ok...ok..
aku gunting... aku gunting...
'ok murid2 ini lah barang yang diperlukan untuk mengguntin rambut'
(tiba2 aku cakap sorang2)


1) yg pertama kita perlukan gunting yaa suma...
( guntin potong kaen tuh hanya tujuan pegambaran
jgn cuba dirumah)

2) kita perlukan suwat kabo bg melapik lantai...
(baik kowang letak.. xpasai2 kena penyepak mak bapak kowang)
huahuahua

stlah penat lelah hampir 20 minit...
huhuhuhu..
aku berjaya megguntin kira2 20 helai...
huhuhu..penat betol...
PhotobucketPhotobucketPhotobucket
setelah berusaha aku berjaya memendekkan rambotnya..
wahahahaha...tu pun ada senget lagi..
wakakakaka...
ni lah rambotnya...

WALLA
N....


thats all from me ...
thanks for watcing...
ahakszzz....

0 comments:

Post a Comment