Wednesday, December 30, 2009

Kalau La Aku Bisa Jadik SUPERHERO....

Kalu la aku boleh jadi hero
first sekali aku nak ada kuasa seperti
SPIDERMAN!!!

hohoho
bila dah ada spidiweb..... nnt aku nak webkan
musuh2 aku kat tgh landasan keta api


baru dya tahu keperitan idop jadi orang baek
(xdak kena mengena pon)
hahahahahahah

lps ada kuasa spiderman
aku nak ada power terbang mcm
ULTRAMAN!!!

wahahaha
bila dah ade power nih
bole la aku bawak makwe aku jalan2
wahahaha

drpd aku dok naek moto canot jer kan....
naek kejap 5 minit mampuh..
5 minit mampoh
naek gilo aku dbwatnyerr
nnt bila awek aku tunggu lama sgt...
aku boleh dtg dgn penoh bergaye
bygkan la aku tiba2 trbg dpn dye


wahahahaa
lagi la dy x mo lpskan aku
hak3
(part ni rekaan semata-mata sbb aku xdak makwe)

huhhu
kemudian aku nak ada super power yang macam
SUPERMAN!!!

aku akan menggunakan superpower dya utk
menentang kejahatan di dunia nih
kalu jumpa ja peragut.... zushhh!!!
aku segra menyambar peragot itu dan
menghantarnye ke balai
polis lalu
aku buat2 lupa pasai bag dwet tuh n
"terbawak lari"

n then aku nak ada power mcm katak
muahahha
so aku boleh lompat jaoh2 n selamatkan dunia

mula2 ting... aku sampai kat KLCC



kemudian...ting...aku sampai kat MENARA LOQ STUC
K



after that... ting... aku.....

..
.

INNALILLAH....
(clap landing tgh jalan)



2 comments:

Teyn said...

hahahaa.. nice post! lawak gler! i enjoyed reading it.. =D

budaksukajerit said...

ati2 la bdk oi kalo mlompat..
bg kt aq la ktak tu..
nk wat umpan mancing bley??

Post a Comment