Tuesday, December 22, 2009

Oh Lelaki Pengecut




huhuhu....
pada suatu hari....
di pejabat penyiasat muda

Sum1:halo...halo??? Penyiasat Muda Samson (PMS)??

PMS: ya saya disini... boleh saya tolong?????

Sum1:boleh sangat2 tuan... huhuhu... saya dlm masalah...TOLONG....TOLONG....

PMS:ok2... rileks lu..... cita slow2 kat saya...

Sum1: huhuhu.... tuan!!!

PMS: ya ya... saya disini... saba2 n citakan....

Sum1: huhuhu TUAN!!!

PMS: ya2 cepat cerita.... ($@*^$%)

Sum1: malam2 ada sesuatu yg menggangu saya tuan!

PMS: boleh ceritakan secara terperinci??

Sum1: saya pun tidah tahu tuan.... dia berwarna Hijau....huhuhu... gerun saya dibuatnya

PMS: oh ya?? saya akan kesana malam ni....

Tuttt......

pada malam tersebut aku(PMS) segera ke rumah lelaki misteri yg menelefonnya...
kami berjumpa dan berbincang... muka lelaki itu seperti buah ceri busuk
kerana ketakutan... lalu aku membuat satu rancangan
untuk memerangkap 'benda' yang mengganggu lelaki ini...

aku menyuruh dia tidur seperti biasa...
lalu aku tunggu di sebalik almari..
da apabila aku terlihat lelaki itu menggigil
ketakutan dan memberi isyarat kepadaku..

aku segera menangkap gambar berhampirannya...
keesokannya kami pergi mencuci gambar tersebut
(maklum la pakai kamera kodak je bajet tak cukup)

dan apabila gambar itu dicuci....
....

WAH!!!!

ini sebenarnya yg mengganggu lelaki itu..







HAMPEH LAGI.....

Jumpa lagi dalam

PENYIASAT MUDA SAMSON

4 comments:

Bambam said...

hahah lawak2 !! :DD

❤ ~ * cik aidacomei * ~ ❤ said...

oh..apakah?

me said...

haha....

budaksukajerit said...

hahaha aq suka2...

Post a Comment