Sunday, December 20, 2009

ORG API!~~

'huhuhu.. kat cini ada satu cita
aku terkejot melihat manusia ini...
dya kena api x jd pa??
duk lam umah aku lak tuh...
kagum2....
terpesona aku melihat dirinya...

huhuhu... '

itulah kata2 yg diucapkan oleh seorg surirumah
apabila mndgr tntg keajaiban itu...
aku sebagai anggota penyiasat persendirian
pergi menyiasat mgpa lelaki itu kebal...

setelah sampai dsana aku mula dgn
mencari kewujudan lelaki misteri tersebot
lalu aku pergi ke suatu tmpt d rumah itu dan....
APA ITU???!!!


owh begitu... akhirnya aku dpt menyelesaikan
misteri lelaki kebal ini....
rupa2nya......

(lelaki ini sdg memesin tangga)

apa punya makcik(surirumah td)
nyusah kan aku jaa
hampeh!!!
(keluaq pelat dah)


jumpa lg dalam "Penyiasat Muda Samson"


2 comments:

Anonymous said...

fenin la kau ,

bahahahahahahaa

suka akuu ^^

me said...

haha...tengs^^

Post a Comment